My Twitter Updates

Search Zynga Poker Secret Here

gravatar

Cara Mengembalikan Chip yang di BANNED dari ZYNGA POKER


Cara Mengembalikan Chip yang di BANNED dari
ZYNGA POKER


Zynga Poker Chip Restore From Hacked or Banned Update Dec 2010

Link Apps On Facebook :
http://apps.facebook.com/chip_restore/

This tool will inject the server and restore your chips and ban people who have been stealing your chips or restore your chips that have been banned by zynga. Each injection will get a ticket to confirm whether your chip has been successfully restored.

Link Forum :
http://www.facebook.com/apps/application.php?id=122312014499669

Link To Download :
http://www.megaupload.com/?d=YBC2ICWE
http://www.mediafire.com/?4c1zd43k3a7keq7
http://www.4shared.com/file/XM3LP1Xt/Zynga_Poker_Chip_Restore_From_.html


gravatar

kenapa saya di banned???
tolong pihak synga poker kembalikan chip saya 32M.
tanggal 10/5/2012
chip yang di banned $.32.000.000
akun FB : zyngarasta@gmail.com
tolong di kembalikan.
terima kasih

gravatar

CARA HACK CHEAT/BOT/LIHAT KARTU LAWAN POKER ONLINE INDONESIA

****KLIK DISINI****

gravatar

kenapa saya di banned????
tolong pihak zynga poker kembalikan cips saya 350m
tanggal 16/04/2014
akun FB; mxmozanef@gmail.com
tolong kembalikan cips saya.
terimakasih.

gravatar


kenapa saya di banned????
tolong pihak zynga poker kembalikan cips saya 350m
tanggal 16/04/2014
akun FB; mxmozanef@gmail.com
tolong kembalikan cips saya.
terimakasih.

gravatar

kenapa saya di banned????
tolong pihak zynga poker kembalikan cips saya 350m
tanggal 16/04/2014
akun FB; mxmozanef@gmail.com
tolong kembalikan cips saya.
terimakasih.

gravatar

kenapa saya di banned????
tolong pihak zynga poker kembalikan cips saya 350m
tanggal 16/04/2014
akun FB; mxmozanef@gmail.com
tolong kembalikan cips saya.
terimakasih.

gravatar

knapa saya di banned ???
tolong zynga poker kembalikan chip saya 850 tanggal 22/04/2014
akun FB : kmasela_ja@rocketmail.com
tolong kembalikan chip saya terima kasih.

gravatar

saya kena banned 1 109 343 010 mohon bantuan bos
akun FB : demand.fasaputra@gmail.com
TOLONG KEMBALIKAN CHIP SAYA .

gravatar
Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
gravatar

Kenapa saya di banned,, tolong kembalikan chip saya 107b..tanggal 11-10-2019..
Akun naufa Marisya ,email 087793092546

DONATE US

Free e-mail you@zynga.co.be

Get a free account @zynga.co.be

Free e-mail you@zynga.cx.cc

Get a free account @zynga.cx.cc

Stats

Entri Populer

Like On Facebook

Zynga Traffic

Our Zynga Partner